Czy można schudnąć bez stosowania diety i treningu?

4 miesiące ago admin 0

Wiele osób życzyłoby sobie, by odchudzanie było czynnością szybką, łatwą, a na dodatek przyjemną. Niestety, rzeczywistość jest nieco brutalniejsza, a sama redukcja bywa wymagająca, ekstremalnie trudna i nieprzyjemna. Czy można to zmienić? Czy odchudzanie bez stosowania diety i treningu jest możliwe?

I tak. I nie.
Z jednej strony osoby, które liczą na to, że redukcja nastąpi samoistnie mogą w tym momencie przestać czytać ten artykuł. Wszak, to jest z punktu fizycznego po prostu niemożliwe. Trzeba wykazać jakieś działanie, coś zmienić by nastąpiły efekty.

Z drugiej strony, nie ma konieczności, aby zmiana była radykalna. Metamorfoza stylu życia może być nie wielka, a przy tym bardzo efektywna. Nie jest bowiem wymagane stosowanie diety 1000 kcal, czy realizacja kilkugodzinnych sesji treningowych. Odchudzanie może być prostsze, łatwiejsze i nieco przyjemniejsze. Nie oznacza to jednak, że będziemy podchodzić do niego z uśmiechem na twarzy. Jak każdy obowiązek – będzie traktowane tak samo.

W każdym razie, aby redukcja kilogramów przebiegała w taki sposób, musisz dokonać lekkich korekt, a mianowicie:

Zmiany w diecie:

  1. Zacząć regularnie się odżywiać (stałe pory posiłków w równych odstępach czasu)
  2. Zrezygnować z fast-foodów, słodyczy, słodkich gazowanych napojów oraz wysokokalorycznych sosów.
  3. Zwiększyć nawadnianie organizmu (2-3 litry wody dziennie).
  4. Ostatni posiłek jeść najpóźniej dwie-trzy godziny przed snem.
  5. Pierwszy posiłek jeść do godziny po przebudzeniu.

Zmiany w aktywności fizycznej:

  1. Dbaj o jak największą ilość ruchu, np. zamień samochód na rower.
  2. Ustal regularny czas treningu Twojego ulubionego sportu np. gra w tenisa 2 x w tygodniu, basen 3 x w tygodniu itp.
  3. Korzystaj z rekreacji ruchowej – tj. wycieczki rowerowe, spacery, siłownia pod chmurką itd..

Pamiętaj: redukcja wymaga cierpliwości. Uzbrój się w nią, gdyż efekty będą przychodziły wolniej.